neděle 6. července 2014

Suburgatory 1. série











Když George Altman () najde u své dcery Tessy () v šuplíku kondomy, rozhodne se s ní odstěhovat z Manhattanu na předměstí, který připomíná město plné Windsorských paniček. Jedna z nich se jmenuje Sheila Shay () a je to ta nejotravnější sousedka z celého seriálu. Její dcera Lisa (), která je outsider se s Tessou začne kamarádit. Sheila pozve Altmanovi na večeři a oni se tak seznámí ještě s jejím mužem pod pantoflem Fredem () a s jejím synem Ryanem (), který sice má svaly, ale je typickým příkladem toho, že místo mozku má v hlavě slámu. 

V prvním díle se také seznámí s Dallas Royce () a její dcerou Daliou (), která Tessu od začátku nesnáší. Asi proto že není blond jako její tři kamarádky Kimantha (), Kenzie () a Kaitlin (). Zapadnout do předměstí není snadné, i když se mu snaží pomoct jeho přítel ze střední Noah Werner ().

Během sledování první série byly některé díly vtipné a jiné už tolik ne, ale žádný mi nepřišel trapný jako to u některých sitcomů bývá. Ale ještě mají dvě série, aby si to mohli pokazit.:-) Jediný, kdo tam občas měl trapné scény byl školní poradce Mr. Wolfe (), ale to se mi zdá, že to takto bylo vykonstruované úmyslně. I když nevím, jestli takový typ postav gaye neuráží, když se ukázalo, že je homosexuál a dal to dohromady se školním kuchařem Alanem ().

Tessa měla z předměstí trauma a dělala všechno možné, aby se dostala zpátky do města, zatímco Lisa začala randit s Malikem () a snažila se získat důkaz, že je adoptovaná, aby nakonec zjistila, že je to úplně jinak. Dallas se stihla rozvést se svým manželem Stevenem () a rozjet svůj vlastní obchod s křišťálem. George se zamiloval do Eden () posedlé zdravou výživou a zároveň se ukázalo, že je to náhradní matka pro dítě Wernerových.

Ze známých tváří jsem tam narazila akorát na a (Scott Strauss), ale těším se až ve třetí sérii uvidím , kvůli které jsem to vlastně začala sledovat. A pobavil mě , jehož postava tvrdí, že není gay, ale jelikož se chová stejně jako v HIMYM je těžké mu věřit.:-D

Znovu jsem se přesvědčila, že Alan Tudyk je prostě blázen, který hraje pošuky nebo psychopaty. Obě role mu jdou naprosto výbormě. Druhou sérii jsem už nakousla tak jsem zvědavá, za jak dlouho ji shlédnu a jestli o ní napíšu článek. V tomhle jsem hrozně nestálá.:D

 

Žádné komentáře: