sobota 12. července 2014

Plnění předsevzetí 3. díl

Po sedmi měsících jsem se rozhodla podívat na svá předsevzetí a zjistit, která se naplnila a která ne. 

První se týkalo hubnutí. Jako obvykle jsem v něm selhala, protože v téhle oblasti zcela postrádám pevnou vůli. Až v červnu jsem se pod vlivem rodičů a s Petrou po boku rozhodla zúčastnit se studie zvané Airpressure Bodyforming, což je střídavá masáž pásu Slim Belly stimulující prokrvení a zlepšení odbourávání tuků. Chodily jsme třikrát týdně a měsíc mám o jedenáct centimetrů míň na břiše. Není to přesně to, co jsem si předsevzala, ale je to aspoň pokus.

Druhé se zaměřilo na otázku mé dovolené. Že jsem si vybrala Francie už je jasné vzhledem k reportu z dovolené. Takže tohle předsevzetí jsem splnila do puntíku. A jsem ráda, že mi vyšla ta Francouzská riviéra místo Anglie. Tu sice miluju, ale myslím, že ještě budu mít příležitost se do ní podívat, a když Vyšší síly dají, tak tam i pracovat, kdežto do Francie už se nejspíš nepodívám. I když Normandii bych taky ještě chtěla vidět.

Co se týče třetího předsevzetí, což bylo nabídnutí mého příběhu vydavatelství, splnila jsem to tak napůl. Poslala jsem Život v knize, což byl ten román pro ženy do literární agentury, odkud mi přišla po necelém měsíci odpověď, že to nevyhovuje pro nabídnutí nakladatelství. Samozřejmě jsem byla zklamaná, že to nevyšlo, ale tak nějak jsem cítila, že ŽvK není to pravé. Ten fantasy příběh, o němž jsem se zmiňovala, potřebuje pár stylistických úprav a drobný zásah do děje, ale v září bych ho tam mohla poslat a třeba to tentokrát vyjde. Vzhledem k tomu že vydání knihy je jeden z mých nejvytrvalejších snů, nehodlám se toho jen tak vzdát.

Žádné komentáře: