neděle 6. července 2014

Revolution 2. série












Druhá série v podstatě navazuje na tu první akorát se děj posune o šest měsíců dopředu.

O První sérii jsem psala v únoru a zatímco z té jsem byla nadšená, druhá série šla celá do kytek. Začátek byl perfektní hlavně co se týče Monroea (). Republika padla a on teď musel přežít na vlastní pěst. Naštěstí pro něj spousta lidí Sebastiana Monroea nikdy neviděla a díky tomu to pro něj bylo snazší. Miles () společně s Rachel (), s Charlie () a Aaronem () přijeli do městečka, kde žil Rachelin otec Gene (), zatímco Tom Neville () a jeho syn Jason () se ukrývali v jednom z uprchlických táborů, které vznikaly poté, co na Philadelphii shodili atomovku.

Charlie se od nich odtrhla a vydala se prozkoumat svět a nebo jen možná hledala Monroea, aby se pomstila za smrt svého bratra. Holka byla vskutku vytrvalá. Avšak zajali ho lovci odměn, následně pak i ji a protože má Monroe talent na ukecávání lidí, přesvědčil ji, aby ho dovedla za Milesem, s kterým se chtěl usmířit. Ten samozřejmě dělal všechno proto, aby se ho zbavil, ale nakonec uznal, že ho potřebuje.

Na začátku série jsem si myslela, že nejhorší dějová linka budou Patrioti, kteří mi tím svým předstíráním, jak jsou dobří a mají jen na mysli dobro občanů USA, rychle začali lézt na nervy a nijak tomu nepomáhala přítomnost Stevena Culpa, který hrál Edwarda Trumana, jednoho z vyšších Patriotů. Ten chlap má fakt nepříjemný obličej a postavy na zabití. Později jsem si však uvědomila, že mnohem horší jsou naniti, které Aaron na konci první série přivedl k životu nebo něco takového. Moc jsem to nepochopila. Línie s Aaronem se stala neuvěřitelně nudnou a to mě nebavil už předtím. S nanity jeho linii zabili úplně. 

Už v první sérii jsme se dozvěděli, že má Monroe syna. V druhé jsme se s ním i setkali. Jmenoval se Connor () a vychovával ho nějaký mexický král zločinu. Řekla bych, že Connor byl vskutku syn svého otce v Bassových nejhorších letech. Byl sobecký, arogantní a zabíjení mu vrásky nedělalo. Ale perfektně se hodil k Charlie, která se od nezábijení za žádnou cenu dostala k chladnokrevné vražedkyni.

Ale to, co mi nejvíc vadilo na druhé sérii nebyli Patrioti a ani naniti, ale bylo to vyměknutí Milese. Prvních cca deset nebo jedenáct dílů se ještě držel, ale poté, co se vyspal s Rachel, změkl takřka k nepoznání a to se tvůrci dušovali, že se to nestane. To bylo opravdu největší zklamání z celého seriálu. Taky mě otrávilo to, jak se Rachel a Monroe o Milese přetahovali. Kdyby aspoň řekli natvrdo, že ho Monroe miluje, když už na to Neville dělal narážky.:D Mělo by to větší smysl. Dokonce i to špičkování mezi Milesem a Bassem ustalo po patnáctém díle. Jestli mi ještě někdy někdo řekne, že láska nekazí charakter, pošlu ho do patřičných míst.:D

Děj s Patrioty sice uzavřeli, ale naniti by ve třetí sérii byli hlavní dějovou linkou, takže jsem nakonec ráda, že to utnuli. Někdy tvůrcům trvá delší dobu, než seriál zničí hloupým scenářem, ale těmhle se to povedlo bohužel příliš brzy. Patří jim sarkastické bravo. Ale i když mi to znechutili, občas se na některé díly z první série a z první půlky druhé série podívám, protože patří mezi mé oblíbené. Kdo by neměl rád bičování Monroea?:-D


Žádné komentáře: